my player..njoy! :)

Friday 11 March 2011

FINALLY,I'VE MADE MY OWN BLOG!

"BUAH Cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan... saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan..." huhu,aku pun tak sure ape yang aku akan share dalam blog ni... tapi rasanya basically berdasarkan aktiviti aku sebagai ibu, isteri, n surirumah... for those yang dah view my blog, thanx for d support k... bersempena dengan umur aku yang hampir genap 24 15mac ni,aku berazam nak buat blog aku, n nak start tulis my owm novel.. nak jadi novelist la pulak kan, hahaha... so aku akan post blog yang mane sikit sebanyak aku akan mengasah balik skill menulis aku yg dah bkarat ni, huhu... hopefully aku akan berjaya la siapkan, n sape yg ade komen sile post on my blog k.. tapi yg laser2 tuh jgn pedas2 sgt mgutok, haha malu aku,hahahaha.... ok la 4 now ye,kang bosan kowang bace... wassalam.....

No comments: