my player..njoy! :)

Saturday, 7 May 2011

SELAMAT HARI IBU!

SELAMAT HARI IBU!
Buat mak yang selama ini bersusah-payah membesarkan aku..
walau selama ni aku selalu ade perselisihan faham dengan mak..
aku salu lawan cakap mak..
yelah, dah sifat owang tua kan..
pot pet pot pet..
aku org muda mmg malas nak dengar..

kadanag2 tuh nyesal jugak..
tapi yelah,
setan kan rajin berbisik,
bile tgh marah..
fuhh...
banyak btul dose aku kat mak..
but on the other hand...
my mum  is such a friendly mom..
sume kawan2 aku kata..
"mak ko ni bestlah.."
"sportingnye mak ko.."
"klu mak aku jangan haraplah.."
tapi jujurnya..
dlu aku rase mak aku ni sibuk je..
org nak gosip kacau aje..
ape orang nak cakap sume nak dengar..
mm..
tapi act aku tak sedar kot..
dgn cara ni mak lebih rapat dengan kitaorang..
skunk baru aku nampak..
yang mak sangat prihatin dengan keadaan kami..
mak selalu kata..
masa mak kecik sume x boleh..
bercinta2 ni mmg atuk larang..
tak macam kitaorang..
TQ mak,i love you...

 

now aku da jadi ibu...
aku tau betapa letihnya menjadi ibu..
tugas ibu memang meletihkan..
jadi surirumah macam tadew keje..
tapi sebenarnya keje tak pernah berenti..
buat sume ibu..
HAPPY MOTHER'S DAY!

2 comments:

Rahika Wahidah said...

selamat hari ibu mak cik!

mutmainnah eein said...

bile lak aku jadi mak cik ko,haha neway TQ

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget