my player..njoy! :)

Saturday 23 April 2011

MENGGAMIT MEMORI

 huhu.. comel x?
baru belajar pakai photoscape..
gambar scha ni latarnya die yang pilih sendiri tau..
aku just susunkan mane nak letak je..
huhu,kiut kan?
budak2 sekarang kan, pandai je cakap..
"mama adik nak pakai yang cermin mata tu"
"mama adik nak bunga yang pink tu"
"rama-rama tu nak banyak sangat"
"tak nak lah yang tu, nak yang ni"
haha :D

aku tengok balik gambar2 zaman kanak2, gatal tangan nak edit,huhu memori la katakan..
lagipun pic sume tak bape jelas..
maklumlah snap aje..
saya miskin, mane ade scanner,huhu (poyo lak)
banyak gambar2 yang mencuit hati
dan menggamit memori
puas aku gelak2 dengan yaya (die memang geng gelak aku)
then aku pon edit kasi jelas cket,haha
n aku tambah segal jenis effect kasi die menggamit memori,haha




haha,so cute, right?
mm..pastuh aku tengok pix lame mak aku n siblings die (pak cik, mak cik aku)
aku pon gatal tangan lagi snap n edit,hehe
tetibe teringat aku kat arwah atuk aku...
sedar tak sedar dah lame jugak atuk takde..
aku rindu sangat kat atuk (dah berkaca mata aku ni)
sepupu2 ramai yang tak dapat kenal atuk..
aku bertuah berpeluang bermanja ngan atuk..
AL-FATIHAH tuk arwah atuk, HAJI ISMAIL..




walau sekeping gambar sebenarnya besar nilainya..
tak caye cube belek2 balik pix lame korang..
mesti ade yang lucu2
atau yang membuatkan kite terkenangkan orang2 yang pernah hadir dalam hidup kite..
hargailah nilai sekeping gambar.. :)

No comments: