my player..njoy! :)

Monday 25 April 2011

my pwincess




Untuk post kali ini, aku nak share story pasal sorang budak yang sangat comel,hehe.. Eh, comel kew? 4 d fact dat she's dark and skinny (sebab die tak amek susu formula, breastfeed sepenuhnya n baru brenti n jugak susah nak makan nasi), tapi die adalah segala bagi aku...
Her name is......


NURUNNISA a.k.a SCHA!
she's my baby..
my dearest doter..
die ni petah sangat bercakap
"mama,adik nak cite anak itik yang hodoh"
"mama nyanyi cepat!"
"mama yang dalam tv tu same kan"
"ha,macam tulah baru kan"
"tipu dose, masuk api neraka"
"eleh die tu"
"ape malam2 ni"
"ma, baju ma macam adik tuh kan, ha kan same, wane pink"
hahaha,kadang2 tak terlayan!
kalau kite tak layan mulela die jerit
"MAAAA!!!!"
adey...tak larat...
tapi dengan orang sume die takut..
tapi cube die dah kenal..
haha tak larat ko nak jawab..



nisa ni taklah cantik sangat (hehe, sorry scha)
almaklumlew mama papa nye gelap..
maka menurun jugakla kegelapan tuh..
tambahan pula die ni pantang orang start moto @ kete..
tau2 dah hilang jew..
haha
tapi yang herannye, die takla macam rupe aku..
macam rupe husben pon tak bape..
tapi rupe adela cket kot..(yeke?)
aku pon tak pastilah tang mana..
bile orang kate, ade la cket..
tapi bile aku tanye orang jawab entah..
aku rase tang dagu kot..
berlekuk cam aku,haha (terpasan plak)
aku pun tatau nak cakap...
korang bezakanlah senirik ye,haha


yang aku kelakar sangat tuh, hidung die kemik..
sebijik macam mak aku..
yelah, mase pregnant jauh dari mak..
asek tingat..
haha..
cite pasal mak..
die panggil mak aku mak..
kadang2 tok mak..
n abah plak atok or abah..
haha,
yela kan, cucu sorang...
parents n siblings aku mang sayang gile kat die...
cket2 scha.. 
sume beli ape mesti beli kat scha..
dorang suke belikan scha macam2..
kadang ngarut2 pon ade..
tapi dah hadiah, terima ajela..
rumah mak aku pon dah lame tadek budak kecik kan..
tunggu cucu lain blum ade lagi..
kadang2 tuh manja terlebih2 scha ni..
tapi aku malas nak cakap..
orang dah sayang anak aku dah untong kan...





Bertuah sebenarnya Scha ni..
die kan sorang aje..
dimanjakan dan dilimpahi dengan kasih-sayang,
ape nak sume dapat..
aku pon takut kalau orang sayang die lebih2..
yela,t kalau mak abah aku de cucu len camne la plak kan..
tapi kalau korang tanya aku,
aku mang blum nak ade anak..
haha
kenapa?
aku tak larat beranak lagi,
aku belum cukup sempurna sebagai isteri n ibu,
walau suami aku kate aku isteri yang sempurna pada mata die (terima kasih yang..:))
tapi, nooooo..
im not ready yet..
tunggulah nisa besar dulu..
aku belum puas curahkan kasih-sayang aku pada die,
walau aku tau die suke baby...
huhu,
TUHAN KAU JADIKANLAH ANAKKU ANAK YANG SOLEHAH
:)

No comments: